Sve donedavno bilo je uvriježeno mišljenje da je poslovni softver namijenjen isključivo velikim korporacijama.
Danas su moderna rješenja preduvjet za sva rastuća poslovanja. Sve dinamičnije okruženje, timski rad na daljinu, rastuća baza klijenata i opseg narudžbi klijenata zahtijevaju učinkovitije upravljanje i automatizaciju procesa korisničke službe.
Da li je CallFlow Cloud PBX pravo rješenje za vaš poslovanje?
U praksi smo se ponekad susretali s tvrtkama koje oklijevaju čak i početi s istraživanjem mogućnosti primjene takvih inovacija. Obično imaju samo jedno pitanje: Može li si naša tvrtka priuštiti tako pomodna rješenja? Odgovor je: Krivo pitanje. Ispravno bi bilo pitati se možete li si priuštiti da ne modernizirate procese u svojoj tvrtki?
CallFlow Cloud PBX komunikacijski sustav je idealno rješenje za bolju komunikaciju s klijentima i partnerima. Funkcionira za mala, srednja i velika poduzeća, kao što su bankarske i financijske institucije, e-trgovina, uslužne djelatnosti i korporativne telefonske komunikacije.
PREDNOSTI
Olakšat će vam život:
- Jednostavna instalacija i bez troškova održavanja
Sve prepustite nama, a vi se usredotočite na svoj posao.
- Bez ulaganja
CallFlow Cloud PBX rješenje ne zahtijeva kupovinu dodatnog hardvera i softvera za početak uporabe. Sve što vam je potrebno je računalo ili mobilni uređaj s internetskom vezom. Neki klijenti radije koriste slušalice s mikrofonom, dok drugi mogu i dalje koristiti svoje hardverske telefone (IP telefone) na koje su navikli.
- Integracija s ostalim softverskim rješenjima
Komunikacijska platforma CallFlow Cloud PBX savršeno se integrira sa večinom CRM i ERP sustava, a integracijom je moguće povezati najčešće korištene uredske softverske proizvode te iz njih izvući maksimum.
CallFlow Cloud PBX je kompatibilan s platformama Microsoft Teams, Microsoft Dynamics 365, Microsoft 365, Oracle Netsuite i drugim popularnim rješenjima.
- Kvalitetna veza
Audio HD kvalitete omogućuje glatku komunikaciju s vašim klijentima ili unutar tima
- Rad na daljinu
CallFlow Cloud PBX rješenje donosi mnoge prednosti za rad na daljinu. Uz telefonski sustav u oblaku niste ovisni o lokaciji,a vaši zaposlenici mogu raditi od kuće ili s bilo koje druge lokacije, sve dok imaju internetsku vezu.
- Podržava rad na daljinu s bilo kojeg mjesta na svijetu gdje je dostupna Internet veza
- Osigurava radni proces bez prekida za osobe koje su zbog bolesti COVID-19 u izolaciji
- Sigurnost poduzeća
CallFlow Cloud PBX ima ugrađene protokole koji osiguravaju poslovnu razinu sigurnosti a koja pokriva većinu sigurnosnih standarda tvrtke.
- Zadržite svoje poslovne telefonske brojeve ili kupite nove uz CallFlow Cloud PBX
Ne morate brinuti da ćete izgubiti klijente tijekom migracije telefonske komunikacije na najnovije tehnologije. Nudimo vam mogućnost zadržavanja vašeg broja tijekom prebacivanja na CallFLow Cloud PBX.
- Međunarodni brojevi
Za vaše su poslovanje dostupni i međunarodni telefonski brojevi iz više od 60 zemalja svijeta te se možete povezati s klijentima i partnerima u inozemstvu iz vašeg ureda predstavljanjem telefonskog broja kao da je poziv upućen iz iste države.
ZNAČAJKE
- Interaktivni izbornik i interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Opcije za postavljanje radnog vremena, prilagodbu poruka i preusmjeravanje dolaznih poziva do najprikladnijeg tima.
- Snimanje poziva
Slušajte i pratite svoje pozive u bilo kojem trenutku na nadzornoj ploči preglednika.
- Praćenje i detaljne statistike
Pratite broj propuštenih i dovršenih poziva, njihovo trajanje i još mnogo toga. Značajka funkcionira i za dolazne i za odlazne telefonske pozive.
- Prosljeđivanje i usmjeravanje poziva
Postavite pravila za distribuciju i prosljeđivanje poziva između zaposlenika, odjela, pa čak i između različitih uređaja.
- Mobilna aplikacija za operacijske sustave Android i iOS
Vaši zaposlenici mogu upućivati dolazne i odlazne pozive putem svojih pametnih telefona, dok se predstavljaju s poslovnim brojem.
Kako CallFlow Cloud PBX može optimizirati poslovne procese u vašoj tvrtki?
Rezultati su vidljivi gotovo trenutačno. Naši klijenti kažu nam da su zahvaljujući implementaciji CallFlow Cloud PBX rješenja uspjeli postići optimizaciju i potpunu kontrolu nad svojim komunikacijskim procesima.
Zahvaljujući automatiziranom unosu podataka, konačno možemo ograničiti gubitak poslovnih podataka zbog zlouporabe. Istovremeno, smanjenje administrativnog opterećenja internih procesa pomaže zaposlenicima u povećanju njihove učinkovitost i kvalitete rada. Možete maksimalno smanjiti vrijeme čekanja za klijente i smanjiti propuštene poslovne prilike.
Kontrola kvalitete i optimizacija komunikacije sada su u potpunosti dostižni zahvaljujući rješenju CallFlow Cloud PBX. Naš softver pomaže vam da uvijek držite propuštene pozive na oku, uz mogućnost kontrole i ograničavanja poziva upućenih putem osobnih mobilnih telefona prodajnih agenata.